Nové referencie od našich zákazníkov

02.10.2015 00:36
  • U Vás zakúpené spreje používam pri mojej práci servisného technika na zníženie prechodového odporu a zamedzeniu zvetrania kontaktov - Electric. Druhý sprej používam na mazanie reťazí a trecích ploch - Bicycle. So sprejmi som zatial maximálne spokojný. Peter G.
 
  • Na youtube stránke som videl video ako jeden pán nastriekal sprejom Nanoprotech základnú dosku kvadrokoptéry a tá následne dokázala pristáť na vodnej hladine aj sa pod ňu ponoriť. Sprej nanoprotech som objednal s dôvodu že som chcel vyskúšať to isté. S vlastným dronom dokážem lietať nad vodou ( prípadne ho aj  ponoriť ) bez toho aby som sa musel obávať prípadnej straty funkčnosti a celá záležitosť sa vďaka tomu stáva dokonca zábavnejšou. Môžem zatiaľ vyjadriť len spokojnosť. Jozef G.

 

  • Váš výrobok používam ako modelár na OFF ROAD model na ochranu elektroniku pred vplyvom vlhkosti a musím potvrdiť že som maximálne spokojný s kvalitou. Musím tento výrobok hodnotiť na 100%. Marek D.